Bild saknas

Upplev varje match på din favoritplats
Bild saknas

Välj vad som passar dig
Bild saknas
Bild saknas

Säkra din plats redan idag
Bild saknas

Vi har något för alla smaker
Bild saknas
BRYNÄS IF – HELA SVERIGES LAG

Det är tillsammans vi är som starkast. Från den yngsta till den äldsta Brynäsaren. Vi är många som tillsammans kämpar med de historiska oken på våra axlar och det klassiska emblemet på våra rena dräkter. Oken som suttit där sedan starten av vår dynasti med tvärgatorna på Brynäs som karakteristiskt symboliseras av dessa. Oavsett om du spelar, står eller sitter på läktaren i Monitor ERP Arena är du en viktig del av Brynäs IF. Tillsammans fortsätter vi skapa upplevelser, känslor och minnen för livet.

Välkommen till säsongen 2025/2026.

HUVUDTRÄNARNAS ORD

 

PRISER
VÄLJ DITT KORT

Ett seriekort gäller hela grundserien i SHL. Seriekortet inkluderar alltså inte slutspelet men du har förtur att förlänga din stol för eventuella fortsättningsmatcher. Ett säsongskort gäller under hela säsongen och inkluderar alla eventuella fortsättningsmatcher i SHL. Båda korten inkluderar gruppspelet i CHL och man har möjligheten att förlänga för ett eventuellt slutspel.   

SHL
Skybar Premium

Säsongskort Skybar Premium — 17 995 kr (inklusive slutspel)

På tredje våningen hittar du en av arenans absoluta höjdpunkter. Med Säsongskort på Skybar kan du avnjuta mat och dryck i direkt anslutning till matchen, och du har alltid baren inom räckhåll även under spelet.

Perfekt för dig som vill göra matchupplevelsen till en fest och för dig som vill uppleva Brynäs IF på första parkett och samtidigt avnjuta en middagsbuffé och som säsongskortsinnehavare på Skybar ingår middagsbuffén i priset.

FÖRETAG

Samtliga klubbstolar presenteras på brynas.se via en samlingsannons. Korten innehåller två delar, biljettdel och exponeringsdel. Båda delarna är avdragsgilla, förutsatt att övriga villkor för representation och marknadsföring är uppfyllda. Samtliga klubbstolar säljs av våra företagssäljare.

** Gällande avdrag för mat och biljett gäller Skatteverkets nuvarande regler.

*** Fönsterbord säljs om platser om 2-5 st per person/bord och endast genom Brynäs IF:s marknadsavdelning.

**** Terrassbord säljs endast om bord för 4 personer per bord och endast genom Brynäs IF:s marknadsavdelning.

FÖRMÅNER
PRIVAT

  • Seriekort 26 hemmamatcher i grundserien + förtur att köpa din plats på eventuella fortsättningsmatcher i SHL.
  • Säsongskort 26 hemmamatcher i grundserien + alla eventuella fortsättningsmatcher i SHL.
  • Skicka vidare din biljett digitalt – om du inte kan närvara 
  • Lämna tillbaka din plats om du får förhinder – mot poäng som kan användas till nya matchbiljetter
  • Båda korten inkluderar hemmamatcher i gruppspelet i CHL + förtur att köpa din plats vid eventuella slutspelsmatcher.
  • Unik Halsduk till årets halsduksmatch*
  • Förtur att köpa till extra biljetter vid varje biljettsläpp

Bonusbiljetter till utvalda matcher i grundserien

12 bonusbiljetter (endast serie/säsongskort guld) 

8 bonusbiljetter (endast serie/säsongskort kort silver) 

6 bonusbiljetter (endast serie/säsongskort kort brons) 

FÖRETAG

FÖRETAG SHL

  • 26 hemmamatcher under grundserien alla eventuella fortsättningsmatcher i SHL. 
  • Lämna tillbaka din plats om du får förhinder – mot poäng som kan användas till nya matchbiljetter (grundserien)
  • Skicka vidare din biljett digitalt – om du inte kan närvara
  • Inbjudan till klubbstolsträff med herrlaget
  • Unik halsduk till Halsduksmatchen
  • Hemmamatcher i gruppspelet i CHL + förtur att köpa din plats vid eventuella slutspelsmatcher.

Bonusbiljetter importeras beroende på partnernivå. 

Samtliga klubbstolar presenteras på brynas.se via en samlingsannons. Korten innehåller två delar, biljettdel och exponeringsdel. Båda delarna är avdragsgilla, förutsatt att övriga villkor för representation och marknadsföring är uppfyllda. Samtliga klubbstolar säljs av våra företagssäljare.

** Gällande avdrag för mat och biljett gäller Skatteverkets nuvarande regler.

*** Fönsterbord säljs om platser om 2–5 st per person/bord och endast genom Brynäs IF:s marknadsavdelning.

**** Terrassbord säljs endast om bord för 4 personer per bord och endast genom Brynäs IF:s marknadsavdelning.

* Halsduken delas ut i Monitor ERP Arena på matchdagen. 
** När du lämnar tillbaka din plats får du motsvarande biljettpoäng att nyttja till nya matchbiljetter. 
* Samtliga klubbstolar presenteras på brynas.se via en samlingsannons. Korten innehåller två delar, biljettdel och exponeringsdel. Båda delarna är avdragsgilla, förutsatt att övriga villkor för representation och marknadsföring är uppfyllda. 
**  Gällande avdrag för mat och biljett gäller Skatteverkets nuvarande regler. 
***  Fönsterbord säljs om platser om 2–5 st per person/bord och endast genom Brynäs IF:s marknadsavdelning. 

AKTIV SITTPLATS
SITT BEKVÄMT. SJUNG HÖGT.

Platser på K1 nära hjärtat av hemmastå. För dig som vill bygga stämningen i arenan tillsammans med hemmastå. Sektionen är till för dig som vill vara mer aktiv och bidra till en levande arena. Sittplatserna som ska vara aktiva är förmånligt prissatta med bra lokalisering för dig som vill vara med och skapa stämning. Kortet inkluderar alla eventuella fortsättningsmatcher.

SÄSONGSKORT AKTIV SITTPLATS — 4 912 kr (inklusive slutspel)

SDHL
FAQ

När du köper seriekort hos Brynäs IF skapas automatiskt ett konto på: https://mybif.tickster.com med mejladressen kopplat till köpet. När du loggar in på din sida så hittar du alla funktioner du behöver för att administrera ditt kort. Du hittar även en samlad bild av alla dina köp och biljetthistorik. 

Funktioner som finns i https://mybif.tickster.com är:

· Skicka din biljett vidare

· Lämna tillbaka din biljett i utbyte mot poäng

· Tillgång till dina bonusbiljetter som importeras 1 september.

· Tillgång till dina presentkort digitalt

Se länkar med förklaringar i slutet av FAQ.

När måste jag senast förnya mitt seriekort?Hade du ett seriekort/säsongskort under förra säsongen har du en reservation. Du hittar denna reservation enklast på mybif.tickster.com. Logga in / Skapa konto på Tickster med den e-postadress som var registrerat på kortet. Du ska även fått ett e-postmeddelande med reservationslänk. Reservationen på ditt kort löper ut måndag 30/6, 23:59. Efter detta datum släpps reservationen och vi kan längre inte garantera din plats.

Har ni separata seriekort för SHL och SDHL till säsongen 24/25?

Ja. Det är viktigt för Brynäs IF att arbeta med att bygga publikintäkterna även för SDHL-evenemangen och det gör vi bäst genom att behandla den likt herr-verksamheten. I detta fall genom att sälja separata seriekort.

Gäller seriekort för slutspel i SHL?

Köper du seriekort har du förtursrätt att köpa till din plats vid biljettsläppet inför fortsättningsmatcherna. Köper du säsongskort har du din plats alla hemmamatcherna Brynäs IF spelar i grundserien och alla eventuella fortsättningsmatcher i SHL.

Jag har ett Seriekort privatperson – hur går jag till väga för att behålla min plats över slutspelet?

Vi kommer att skicka information till mejladressen som anges vid köpet när slutspelet börjar närma sig och då kommer du ha få välja på om du vill fortsatt ha kvar din plats vid alla hemmamatcher i slutspelet eller inte.

Din totala kostnad för slutspelet faktureras efter avslutad säsong. Gör du ingenting så kommer din plats att släppas för allmän försäljning.

När får jag mina bonusbiljetter?

Alla bonusbiljetter kommer importeras till ditt konto 1 september.

Gäller bonusbiljetterna alla grundseriematcher?

Nej, bonusbiljetter gäller ej följande matcher i SHL: Växjö 13 september, Leksand 16 oktober, Örebro 28 december, Djurgården 22 januari, Leksand 7 februari.

SDHL så gäller bonusbiljetterna på alla grundseriematcher.

Ingår CHL i mitt kort?

Gruppspelet i CHL ingår i alla våra kort och går även att använda sina bonusbiljetter i gruppspelet. Slutspelet ingår inte i något kort vi säljer men alla har förtursrätt på sina platser.

Hur betalar jag mitt seriekort?

Efter att du valt vilket typ av kort du önskar behöver du fylla i de uppgifter som krävs och därefter kan du betala. Det går att betala seriekorten med Swish, Internetbank överföring, kortbetalning, faktura samt delbetalning. Följ instruktioner i webbshopen efter att du valt betalmetod för att sedan fullfölja köpet.

Jag hade seriekort säsongen 24/25 nu vill jag ha säsongskort – hur gör jag?

Vill du uppgradera till ett säsongskort så skicka ett mejl till [email protected] innan du förlänger och vi ändrar din reservation till säsongskort och skickar ny betallänk. 

Kan jag byta plats?

För att byta plats måste du mejla [email protected].  Priset för platsbyte varierar beroende på plats och sektion.

Jag uppgraderade till säsongskort förra året – måste jag göra det igen iår?

Nej, hade du säsongskort förra säsongen så är reservationen säsongskort också kommande säsong. 

Är mitt kort personligt?

Kortet är en värdehandling och ska hanteras därefter. Dock kan du givetvis överlåta kortet till annan person. Vänligen observera att barnkort endast kan överlåtas till person under 18 år.

Kommer jag få ett platskort?

Du kommer att ha möjlighet att beställa ett plastkort mot en produktions- och portoavgift. Kortet kommer att skickas ut under sommaren.

Jag har glömt mina användaruppgifter till mina sidor, hur gör jag?

Klicka på Användarikonen för att komma till inloggningssidan. Där klickar du på "Glömt dina inloggningsuppgifter?" och följer instruktionerna för att återställa ditt lösenord eller för att få reda på ditt kundnummer om du glömt det.

När och hur får jag mitt seriekort?

Du kommer att få ditt seriekort direkt kortet är betalt via e-post och SMS. Ditt digitala seriekort kan du med fördel ladda ner och spara till din telefons Wallet-app. Appen är standard till iPhone och har du en Android-telefon är det bara att ladda ner valfri Wallet-app från Google Play. Har du även valt ett fysiskt seriekort skickas detta till dig via post inom några dagar efter avslutat köp. Du kommer alltid ha tillgång till ditt seriekort via mybif.tickster.com

Vad händer om jag inte betalar?

Om du skulle glömma att betala kommer du att få påminnelse skickad till den mejladress som anges i köpet. Om du trots upprepade påminnelser inte skulle betala kommer tillträdet till kvarvarande matcher att dras tillbaka, det makuleras. Du kommer INTE få tillbaka det belopp du redan betalat.

Kan jag dela upp betalningen av mitt seriekort?

Ja absolut. Bara att välja Delbetalningskonto under betalning och följ instruktionerna. Delbetalningen kommer att administreras av Swedbank Pay. Här kan du läsa mer kring Swedbank Pay swedbankpay.se/konsumentFör att se en översikt över genomförda och kommande betalningar kan du logga in på ditt BIF Tickster kontot - där hittar du en tydlig sammanställning. Vid varje betaltillfälle kan du välja att betala mer än det föreslagna beloppet och på så sätt minska beloppen på kommande betalningar. Du kan också betala av hela skulden direkt. När du loggar in så kan du se dina köp att delbetala på en bit ner på startsidan. Klicka på Mer information för att se mer detaljer kring ditt köp och kommande/utförda betalningar m.m. Övre delen av sidan visar de personuppgifter som registrerats för köpet. Längre ner på sidan visas din betalplan. Här kan du se vad som är betalt, vad som återstår att betala samt kommande betalningars förfallodatum. Det är möjligt att genomföra en eller flera delbetalning(ar) tidigare än planens förfallodatum/slutdatum genom att justera Belopp att delbetala.

Kan jag få samma plats på SHL och SDHL?

Ja, om platsen är ledig. Korten säljs som separata produkter och det är möjligt att vi inte kan garantera samma plats. Vad gäller angående parkering? Området runt arena är betalparkering dygnet runt via kommunen.  

Jag hade seriekort förra året men vill byta plats/platser hur gör jag? 

Skicka ett mejl till [email protected] så hjälper vi dig att byta till lediga platser.   

Hur gör jag om jag inte kan gå på en match och vill ge biljetten till en vän? 

Säsongskort – Tickster Help Center   

Hur gör jag om jag inte kan gå på en match och vill lämna tillbaka min plats? 

Växla in biljetter mot poäng och nyttja poäng – Tickster Help Center

Hur kan jag nyttja de matchbiljetter som jag tidigare har lämnat tillbaka? 

Biljettpotter – Tickster Help Center

Har du frågor kring länkarna över, kontakta Ticksters systemsupport: [email protected]

Jag har en fråga som inte står med här? 

Skicka din fråga till [email protected]

KONTAKT

[email protected]

026-54 46 60

Huvudpartners
Officiella Partners
Officiell Drivmedelspartner
Officiell Restaurangleverantör
Officiell Design- och fastighetspartner
Officiell Merchandiseleverantör
Guldklubben