Brynäs officiella partner Intersport skapar SM i merch
Publicerad: 2020-04-09
Brynäs
Delta i Intersports kampanj och tävla om fyra VIP-biljetter till en utvald match nästa säsong.

Brynäs IF:s officiella partner Intersport är exklusiv leverantör av föreningens merchendise.

Det betyder att BIF har "outsourcat" all souvenirförsäljning till Intersport. Samma sak gäller för flera andra föreningar - och nu har Intersport skapat ett tävlingskoncept för dessa.

Brynäs IF kommer under perioden 8 april till 2 maj göra upp mot Frölunda, Rögle, HV71, Skellefteå och AIK i ett så kallat "SM i merchendise".

Kampanjen berikas också av extra förmånliga priser.

Så här skriver Intersport:

Dagen när slutspelet skulle avgjorts kommer istället ett lag stå som segrare i SM i merchandise som avgörs utifrån ett försäljningsindex baserat på föregående års försäljning.

Förutom en förening som koras som svensk mästare kommer dessutom en person per förening som supportat under slutspelet vinna ett VIP-paket för fyra personer till en utvald match under nästa säsong.

Läs mer om tävlingen här!

Kika in på Brynäs IF:s tävlingssida här!

Kommunikationschef Kevin Johansson