Tisdag Tis 16 Mars Mar
Torsdag Tor 18 Mars Mar
Lördag Lör 20 Mars Mar
Torsdag Tor 25 Mars Mar
Lördag Lör 27 Mars Mar
Måndag Mån 29 Mars Mar
Onsdag Ons 31 Mars Mar
Torsdag Tor 1 April Apr
Lördag Lör 3 April Apr
Tisdag Tis 6 April Apr
Fredag Fre 9 April Apr
Måndag Mån 12 April Apr
Torsdag Tor 15 April Apr
Söndag Sön 18 April Apr
Lördag Lör 11 September Sep
Söndag Sön 12 September Sep
Torsdag Tor 16 September Sep
Fredag Fre 17 September Sep
Lördag Lör 18 September Sep
Onsdag Ons 22 September Sep
Torsdag Tor 23 September Sep
Fredag Fre 24 September Sep
Lördag Lör 25 September Sep
Onsdag Ons 29 September Sep
Torsdag Tor 30 September Sep
Lördag Lör 2 Oktober Okt

 Vanliga frågor

Övergripande information

När släpps säsongskorten till allmän försäljning?

Förlängningarna och nyteckningarna öppnas upp torsdagen den 1 juli.

Kommer matcherna att spelas inför publik?

Det kan vi tyvärr inte svara på i dag. Brynäs IF förhåller sig till övriga samhället och de direktiv som regeringen och Folkhälsomyndigheten utfärdar.

När kommer ni ge besked om det?

Precis som ovan så kan varken Brynäs IF, SHL eller svenska ishockeyförbundet svara på det i dag. Det beslutas av regeringen på direktiv av Folkhälsomyndigheten. 

Kommer jag att få mina pengar tillbaka om jag köper säsongskort nu och det blir matcher utan publik?

Ja, om du så önskar. Vi har två alternativ för samtliga säsongskort – ett där du väljer att du vill ha pengarna tillbaka vid matcher utan publik och ett där du väljer att du inte vill ha pengarna tillbaka.

Jag vill stötta föreningen i mitt hjärta med summan för mitt säsongskort oavsett om det blir spel inför publik eller inte. Hur gör jag?

Tack för att du tänker så, det betyder oerhört mycket för föreningen! När du förlänger eller beställer säsongskort finns en valmöjlighet att välja ”jag vill inte ha pengarna tillbaka”. Kryssa i den så är det klart.

Varför ska jag beställa mitt säsongskort redan nu och inte vänta till närmare säsongsstart när vi kanske vet mer om läget för publika evenemang?

Vi förstår att det finns en stor osäkerhet kring frågorna ovan. Väljer du att förlänga ditt säsongskort innan 31 augusti försäkrar du dig att kunna ha samma plats som förra säsongen. Efter det datumet går platsen till allmän försäljning och du riskerar då att bli av med dina platser. Väljer du att förlänga eller beställa ditt säsongskort redan nu hjälper du framför allt din förening ekonomiskt med osäkerheten inför säsongen 21/22.

Har ni separata säsongskort för SHL och SDHL till 21/22 också?

Ja. Det är viktigt för Brynäs IF att arbeta med att bygga publikintäkterna även för SDHL-evenemangen och det gör vi bäst genom att behandla den likt SHL-verksamheten. I detta fall genom att sälja separata säsongskort. Nytt för i år är att även damernas säsongskort kommer vara numrerade där man får välja sin plats på långsidan bakom spelarbåset.

Här kan du hitta ditt säsongskort för SDHL!

Gäller säsongskorten för slutspel?

Ja, nytt för i år är att både SHL och SDHL-säsongskorten gäller för hela säsongen. Det inkluderar alltså både eventuella slutspel eller kvalspel samt träningsmatcher på hemmais i vår egen arena.

Teknisk information

När måste jag senast förnya mitt säsongskort?

Hade du ett säsongskort under förra säsongen har du en reservation. Du hittar denna reservation enklast på mybif.tickster.com. Logga in / Skapa konto med den e-postadress som var registrerat på kortet. Du ska även fått ett e-postmeddelande med reservationslänk.

När måste jag senast förnya mitt säsongskort?

Reservationen på ditt säsongskort löper ut tisdag 31 augusti 23:59. Efter detta datum släpps reservationen och vi kan inte längre garantera din plats

Hur betalar jag mitt säsongskort?

Efter att du valt vilket typ av säsongskort du önskar behöver du fylla i de uppgifter som krävs och därefter kan du betala. Det går att betala seriekorten med Swish, Internetbank överföring, kortbetalning, faktura samt delbetalning. Följ instruktioner i webbshopen efter att du valt betalmetod för att sedan fullfölja köpet.

Kan jag dela upp betalningen av mitt säsongskort?

Absolut! Då behöver du aktivt välja att betala via delbetalning när du köper säsongskort. Delbetalning av köpet görs i samarbete med Swedbank Pay (sedvanlig kreditupplysning görs).

[email protected]

https://www.swedbankpay.se

+46 (0) 771-44 10 00 (Öppettider vardagar 8-19.)

Är mitt säsongskort personligt?

Kortet är en värdehandling och ska hanteras därefter. Dock kan du givetvis överlåta kortet till annan person.

När och hur får jag mitt säsongskort?

Du kommer att få ditt säsongskort via e-post och sms direkt när kortet är betalt. Ditt digitala säsongskort kan du med fördel ladda ner och spara till din telefons Wallet-app. Appen är standard till iPhone och har du en Android-telefon är det bara att ladda ner valfri Wallet-app från Google Play. Har du även valt ett fysiskt säsongskort skickas detta till dig via post inom några dagar efter avslutat köp. Du kommer alltid ha tillgång till ditt säsongskort antingen via Mina Sidor på brynas.se eller via mybif.tickster.com.

Hur hanterar jag mitt säsongskort?

Du kommer alltid ha tillgång till ditt säsongskort antingen via Mina Sidor på brynas.se eller via mybif.tickster.com.

Hur ser jag vilka platser som är lediga?

Enklaste sättet att se vilka platser som är tillgängliga är att välja ett seriekortsalternativ som avser sittplats och när du kommer till välj plats kommer du kunna se vilka platser som fortfarande är tillgängliga.

Jag har en fråga som inte står med här?

För hjälp och teknisk support i biljettsystemet kontakta Ticksters Kundservice.

Telefon: 0771-47 70 70

E-post: [email protected]

Du kan också kontakta Brynäs IF på uppgifterna nedan.

E-post: [email protected]

Telefon: 026 - 54 46 60.