Hockeyfeber i hemmaborgen väntar på lördag
Publicerad: 2018-03-22
Herr
Kom till Gavlerinken för att skapa en skön stämning och hjälpa oss till en ännu hemmaseger! Det betyder väldigt mycket med mycket publik, det blir roligare att spela och man får mycket energi av det!

Det är dags för kvartsfinal 4:7 i hemmaborgen! Lördag den 24 mars är det kvartsfinal 4:7 i Gavlerinken Arena då Växjö Lakers gästar Brynäs IF, nedsläpp kl. 14.45.

Hockeyfeber i hemmaborgen

Det blir storpublik i hemmaborgen då vi har passerat 6500 sålda biljetter. Nu kör vi mot 7909!

-Kom till Gavlerinken för att skapa en skön stämning och hjälpa oss till en ännu hemmaseger! Det betyder väldigt mycket med mycket publik, det blir roligare att spela och man får mycket energi av det, säger Lucas Carlsson inför lördagens match.

{!B}

På med matchtröjan!

På med Brynäs IF:s matchtröja till ditt hockeybesök i hemmaborgen Gavlerinken Arena. Brynäs IF bjuder på popcorn i entréhallen till alla med Brynäs IF:s matchtröja! Varmt välkomna till Lilla Gavlerinken i entréhallen.

Klä upp dig till kvartsfinalen

Har du ingen matchtröja? Då har du möjöighet att köpa en i Brynässhopen! Denna vecka har du möjlighet att köpa Brynäs IF slutspelspaket - replica, halsduk och mössa! SET pris SR 699:- och SET pris JR 599:-.

Läs mer här >>>

Ansiktsmålning med Andys Lekland

För barnen som vill utsmycka sig ännu mer inför lördagens kvartsfinal så finns det chans till ansiktsmålning i entréhallen precis intill Lilla Gavlerinken. BrynäsTigern är självklart på plats och får denna match besök av maskoten från Andys Lekland.

Lyxa till ditt hockeybesök genom att äta och dricka gott i Gavlerinken Arena

I samband med match kan du boka bord på Gavlerinkens terrass, en plats i restaurangen eller ett av våra populära fönsterbord. Boka din plats på 026-544675 eller via [email protected]

Läs mer här >>>

Gavlerinken Arena öppnar 1,5 timmar före matchstart. Skybar, loger och restaurang öppnar alltid 2 timmar före matchstart.

Köp biljett här >>>

NuGävlarkörvi

{!A}

Marknad- och eventkoordinator Michaela Lindberg