Restaurangen stänger för sommaren - öppnar igen den 27 juli

Publicerad: 1 min läsning

Sommaren närmar sig och det innebär att Restaurang Tvärgatan tar ett sommaruppehåll. Vi har öppet sista dagen nu på torsdag den 18 juni och håller därefter stängt fram till den 27 juli då vi öppnar igen.

Under den här perioden tar köket lite välförtjänt ledigt för att ladda om inför sensommaren. Vi vill samtidigt passa på att tacka alla gäster som besökt oss. Det har varit ett nöje att få servera er.

Vi ser fram emot att öppna dörrarna igen den 27 juli och hälsa både återkommande och nya gäster välkomna tillbaka till Restaurang Tvärgatan.

Trevlig sommar! 

Brynäs IF